23 april 2012

Ettning, tvåning, trening....tining...

Å så sitter man med morgonkaffet.
Bläddrar genom tidningen a la 2012, dvs via nätet.
Läser rubriker som berör & oberör.

I dag möts de i rätten 

 Blir så ledsen när man läser om mor & dotter som bråkar om
vinsten på en trisslott.
Man har ju ingen aning om hur deras relation var innan..........

”Fler städer ska få trängselskatt”

Hade en tanke att jag skulle läsa detta & fundera & ha en åsikt.
Men upptäcker att jag inte bryr mig alls!
Är dock ganska säker på att vi slipper det i Hällabrottet

  Så skadliga är våra mediciner  LISTA: Bieffekterna.   
Hm, ALLA mediciner är farliga vid fel dosering!




”Därför är vi otrogna”

Jag gissar på att det beror på att förhållandet inte är på topp

Polisen jagar mc i över 200 km/h

Ursäkta, men det var väl ändå inte polisen som valde att dra iväg så fort?
Hade killen på MC:n varit tex en inbrottstjuv eller dyl så
hade polisen fått skit om de INTE följt efter.

Kan inte för mitt liv begripa det förföljelse som AB bedriver 
på poliskåren. 
 

Inga kommentarer: